Αυτο εννοούσαν «ανταγωνιστικότητα»;

Η συνεχής υποτίμηση της χώρας θα την οδηγήσει στον ολεθρο.
Δεν υπάρχει σχέδιο αναβάθμισης της αξίας της χώρας και όλες οι προσπάθειες επικεντρώνονται στο να γίνει ελκυστική και ανταγωνιστικη από πλευράς κόστους. Οι χώρες πρωταγωνιστές όμως δεν κερδίζουν λόγω χαμηλού κόστους αλλα λόγω υψηλής αξίας.

Πλέον γίνεται φανερό το πλέγμα υποβάθμισης και υποτιμησης της ελληνικής οικονομίας που υφαίνεται 40 χρόνια τώρα:
1. Η συστηματική υποβάθμιση της δημόσιας παιδείας και η ξεκάθαρη στροφή της στο να παράγει εργαζόμενους και όχι επιστήμονες έχει ως προφανή στόχο πλέον την δημιουργία καταρτισμένου μα φθηνού εργατικού δυναμικού
2. Η μετα μανίας διαπόμπευση όλων των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ (όχι πάντα άδικα), η κάκιστη διαχείριση στα θέματα μισθοδοσίας, η αδιαφορία για την εξυπηρέτηση του κοινού, οδηγούν στην αποδόμηση της αξίας του κεφαλαίου το οποίο έχει πληρώσει ο ελληνικός λαός. Οι ΔΕΚΟ θα πουληθούν για ένα κομμάτι ψωμί ασχέτως των οικονομικών αποτελεσμάτων που παραγουν.
3. Η έλλειψη συντονισμένης στρατηγικής στον τομέα του τουρισμού οδηγεί στον ανταγωνισμό τιμών με γειτονικές χώρες που ´αφενός έχουν εθνικό νόμισμα, και αφετέρου δεν έχουν πρωτογενές τουριστικό προϊόν (αξιοθεατα, ιστορια, θάλασσες, φυσική ομορφιά) αντίστοιχης αξίας με το δικό μας.
4. Η συνεχής υποβάθμιση της δημοκρατίας, τόσο με ενέργειες του πολιτικού προσωπικού όσο και με συντονισμένες ( από που;) εκστρατείας δυσφήμισης και διαπόμπευσης όλων των πολιτικών με επικρατηση λογικών του τύπου όλοι ίδιοι είναι, οδηγεί στην υποβάθμιση του πολιτεύματος. Οι πολίτες κατευθύνονται στο να αποδέχονται ως αναπόφευκτο φαινόμενο την πολιτική διαφθορά, την κομματική σήψη, τις συνταγματικές παραβιάσεις για το «καλο» του τόπου.
5. Στον τομέα του πολιτισμού, η χώρα, που γέννησε τον ευρωπαϊκό πολιτισμό, διολισθαινει στην μαζικη παραγωγή υποκουλτούρας. Το ελληνικό πολιτιστικό προϊόν αδυνατεί να γίνει ελκυστικό, παραμένει φθηνό, προορισμένο αποκλειστικά για εσωτερική κατανάλωση, απο ένα κοινό που μαθαίνει να προτιμά την ποσότητα απο την ποιότητα.

Όλα τα παραπάνω οδηγούν σε μια Ελλάδα φθηνη και υποβαθμισμένη. Τόσο φθηνη που ακόμα κι αν πουληθούν τα πάντα να μην μπορει να επιβιώσει μόνη. Τόσο υποβαθμισμένη που να μην μετρά ο λόγος της. Τόσο πολιτικά καταρρακωμενη που ο κίνδυνος της δικτατορίας υποβάθμιστηκε ήδη σε πιθανότητα χωρίς να αντιδράσει κανεις. Τόσο ανυπόληπτη που οι ξένοι ηγέτες να της υποδεικνύουν απροκάλυπτα εσωτερικές πολιτικές. Τόσο φθηνή που σε λίγο κανείς δεν θα θέλει να την αγοράσει.
Αυτο εννοούσαν «ανταγωνιστικότητα»;

Advertisements

2 Σχόλια on “Αυτο εννοούσαν «ανταγωνιστικότητα»;”

  1. […] πραγαμτικό και ισχυρό μοχλό για την αύξηση της ανταγωνιστικότητητας, που μόνο την χειτοτέρευσαν οι πολιτικές του […]

  2. […] πραγαμτικό και ισχυρό μοχλό για την αύξηση της ανταγωνιστικότητητας, που μόνο την χειτοτέρευσαν οι πολιτικές του […]


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s