Μια γωνία ουρανο

Καταντήσατε τη χώρα μου πορνη. Να,
την ξεφτιλιζουν στις γωνιές του κόσμου οι παγκόσμιοι νταβατζηδες, με τις γραβάτες και τα μεγάλα αυτοκίνητα.
Τη μόλυναν οι βρωμεροι πελάτες που της φέρατε με τον ιό της καταστροφής και της διαφθοράς.
Την καναν πρωτοσέλιδο επειτα οι Ηθικοι για να την αποφεύγουν όλοι μη τύχει και κολλήσουν.
Πορνη Καταντήσατε την ιστορία μου. Βαφτίζοντας νόμιμες τις κυβερνήσεις τις κατοχικές. Προσβαλλοντας τους ήρωες μου, Συνωστισμούς βαφτίζοντας τις σφαγές των γονέων μου. Και την οποία κληρονομιά μου άφησαν, βδελυροι και υποταγμενοι την τραβολογατε να την χαρισετε στους ξένους.
Και μένα με νομίζετε ανήμπορο, το μέλλον το δικο μου καθορίζετε και του παιδιού μου. Μα σας γέλασαν.
Σε μια γωνια Αττικό ουρανό, έχω φυλάξει μια σταγόνα αιγαιο πελαγος και μια χούφτα χώμα απο τον Όλυμπο. Και μου αρκούν αυτα για να κουβαλώ παντού ανεγγιχτες σφιχτοδεμενες την Ελλάδα και την Ιστορία της.
Τον πιο μεγάλο θησαυρό του κόσμου.

Σχολιάστε

