Ο Μπαρμπα- Βασίλης μιλάει για την ανάπτυξη

-Ολοι μιλάνε για ανάπτυξη παιδί μου αλλα εγω θα σου πω τα εξής όπως τα ξέρω εγω γιατι είμαι μεγάλος σε ηλικία και δεν τα σπούδασα όπως εσύ:
Ανάπτυξη σημαίνει κατα το δικό μου το γερικο κεφάλι να αύξησεις σε μια οικονομία το τζίρο. Ο τζίρος είναι το πόσα πουλήσες επι την τιμή τους.
Για να αυξήσεις το λοιπόν την ανάπτυξη πρέπει να αυξήσεις τις πωλησεις. Πως να τις αυξήσεις τις ρημάδες όταν τα μισά μαγαζιά είναι κλειστά; Και τι νόημα έχει να είναι ανοικτά και να πουλαν πραμάτεια που έφεραν απο τους εξω, αφού για να πληρώσουμε τους εξω δανεζομαστε από τους… εξω.
Άρα αγόρι μου να βρείτε τροπο εσείς οι σπουδαγμενοι να αύξησε τα την ντόπια παραγωγή. Για να φτιάξετε εργοστάσια όμως θέλει λεφτά , αυτά που θα ρίξουν αυτοί οι κοκκινοτριχηδες για την ανάπτυξη . Έτσι δεν λένε τώρα που βγήκε ο Ολαντρέας; Και εγω ρωτώ πάλι με το γερικο μυαλό μου, που θα πανε αυτα τα λεφτα; Άντε και με τα λεφτα εστίες εργοστάσιο και πήρες και 50 εργάτες απο το ένα εκατομμύριο άνεργοι που έχεις τώρα. Κάποια από τα λεφτά θα τα δώνεις για μισθούς. Όσα και να δώσεις δεν φθάνουν για να δεις αναπτυξη. Γιατι παιδάκι μου ακόμα κι αν αυξήσεις την παραγωγή πρέπει ο κόσμος να έχει λεφτα να αγοράσει την παραγωγη σου
– λεφτα δεν έχει ο κόσμος
– γι αυτό λοιπόν εσείς οι νέοι που λέτε ότι το κατέχετε το θέμα και σπούδασατε στα Παρισια και τα Λονδινα, πρέπει να δείτε που πληρώνει ο Έλληνας τα περισσότερα λεφτα. Τι ψωνίζει, τι αγοράζει που λένε. Αυτα που δίνει τώρα ο Έλληνας τα λεφτά του στους εξω για να τα πάρει πρέπει να τα φτιάχνουν εδω δικά μας εργοστάσια όχι των ξένων. Τα κέρδη να μένουν εδω. Πρέπει να βρεθεί τρόπος να φτιάχνονται και να πουλιούνται τα πράγματα που πιο πολυ αγοράζει ο Έλληνας εδω. Γιατι εκεί δίνει τα λιγοστά λεφτά του. Και να μην συμφέρει τον έλληνα μαυραγοριτη λαδεμπορα να φερει πραμάτεια απο ξένες χώρες
-Μα αυτο θέλει δασμούς, προστατευτισμό, θέλει δραχμή
– ας θέλει ότι θέλει. Κουραφεξαλα θα λέμε τώρα; Ο Γερμανός πουλά σε 500 εκατομμύρια ευρωπαίους. Είναι λογικό να χει καλές τιμές. Όσο θα χει καλύτερες τιμές τόσο δεν θα δεις ανάπτυξη
– Μα Μπαρμπα Βασίλη να γυρίσουμε στη δραχμη;
– άκου να δεις λεβεντη μου, αν δεν δεχθούν να βοηθήσουν σωστά οι Ευρωπαίοι όπως σου πα παραπάνω, παει να πεί οτι δεν θέλουν ανάπτυξη. στο ευρω μπήκαμε γιατι υποτίθεται ότι ήμασταν έτοιμοι να τους ανταγωνιστουμε σε αυτήν την αγορα των 500 εκατομμυρίων . Ούτε εμείς μπορούσαμε, ούτε αυτοί το θέλανε. Μπαλόνι ήταν αυτο κι έσκασε, φούμαρα ήταν για να γίνουν καποιοι άχρηστοι υπουργοί, και να φαγωθουν λεφτά απο επιχορηγήσεις και προγραμματα
Άρα παλικάρι μου μη μου μιλάς για ανάπτυξη. Ετουτοι δεν ξέρουν μητέ τι θέλουν να παραχθεί , μήτε πόσο θα βγάλουν. Μητε και τους νοιάζει. Ανακύκλωση τα λεφτά των τραπεζών θα κάνουν για να γεννήσουν τόκο. Και δεν θα μας διώξουν απο το ευρω όπως μουγκρίζουν.
Τέτοιους καλούς πελάτες , χαιβάνια που έλεγε κι η μάνα μου δεν θα βρουν εύκολα.

Σχολιάστε

