Πατέρα έχω γενεθλια

-πατέρα αύριο έχω τα γενέθλια μου
-το ξέρω αγόρι μου. 35 γίνεσαι
– θέλω ένα δώρο
– να τα μας. 18 χρόνια έχεις να μου ζητήσεις δώρο
-πατέρα σε παρακαλώ μην τους ξαναψηφίσεις. Κατέστρεψαν τον τόπο 38 χρόνια τώρα .
-ναι και θα ψηφίσω το δικό σου το παιδαρέλι
– ψήφισε όποιον θες αλλά όχι αυτούς τους 2
-αυτοί οι 2 μας έβαλαν στην ΕΟΚ και μετά στο ευρώ, μας έκαναν Ευρώπη
-ναι και προκόψαμε.
-γιατί δεν περνούσαμε καλά;
– καλά; Σε μια φούσκα χρυσή με δανεικό χρυσάφι ζούσαμε. Και τώρα που έσκασε εμείς πληρώνουμε και οι μονίμως έχοντες γλεντάνε
-αυτά τα λένε οι αριστεροί που όλο γκρινιάζουν
-αυτό σε ενοχλεί; Που ναι αλήθεια δεν το κοιτάς στα μάτια;
– και τι θες να κάνω; Και σε ξαναρωτώ εμείςασχημα περάσαμε;
-σε αυτό το σημείο που έφθασε η χώρα κοιτάς πως πέρασες εσύ κι οι όμοιοι σου; Σας εξαγόρασαν την ψήφο με μια ακριβοπληρωμένη καρέκλα, μ´ ένα διορισμό, πληρωμένοι με δανεικά λεφτά.
Και για αντάλλαγμα τους
δώσατε εξουσία.
-με αυτή την καρέκλα που κατηγορείς σε σπούδασα επιστήμονα.
-α ναι, να τους πω ευχαριστώ που το πτυχίο μου θεωρείται κουρέλι σε σχέση με τα ξένα .
Να τους πω ευχαριστώ που εδώ και 38 χρόνια αποβιομηχάνισαν τη χώρα . Που κατάφεραν να μην παράγουμε ούτε οδοντογλυφίδα. Που είμαι άνεργος γιατί δεν υπάρχει βιομηχανία στην Ελλάδα και αντί για μηχανολόγος δουλεύω ανασφάλιστους πακετάς.
-μα δόθηκε τόσο χρήμα απο την Ευρώπη…
– ναι και έγινε σεμινάρια, βίλες και μονάδες στα Σκόπια για τους κολλητούς τους. Ξεπούλησαν τα πάντα πατέρα. Σύνορα, πατρίδα, πλούτο.
– κι αν βγει άλλος και δεν μπορούν να μου πληρώσουν την σύνταξη;
– σε παρακαλώ πατέρα. Σκέψου το. Στη ζυγαριά είναι η σύνταξη σου και το μέλλον του εγγονού σου. Αν θες να αλλάξει η χώρα στην οποία θα μέγαλωσει τώρα είναι η ώρα να το τολμήσεις.
– μα ρε παιδί μου τώρα στα γεράματα θα γίνω κομμουνιστής;
-Ξέχνα της ταμπέλες αυτές παράταξη. Τα νοσοκομεία δεν έχουν λεφτά για φάρμακα. Τα σύνορα είναι ξέφραγο αμπέλι. Η χώρα ρήμαξε. Αυτοί που ψηφίζατε 38 χρόνια την ρήμαξαν. Εσύ, η μάνα μου, η γενιά σας τους εμπιστευθήκατε. Σας πρόδωσαν. Πρόδωσαν το παρελθόν σας.Υπονόμευσαν το παρόν μας, υποθηκευουν το μέλλον των παιδιών μας.
Έχει η γενιά σας μια μεγάλη ευκαιρία να αλλάξει το λάθος που οι επιλογές σας γέννησαν . Ψηφίστε αλλιώς, να αλλάξει η χώρα.
Υποσχέσου μου τουλάχιστον ότι θα το σκεφτείς .
-δεν μπορώ να στο αρνήθώ. Εξάλλου είναι τα γενέθλια σου.

Σχολιάστε

